Semana del 16 al 18 de septiembre 2015
Estimados Padres de
Familia:
Esta semana sus
hijos(as) aprenderán en la clase de español vocabulario acerca de izquierda y
derecha a través de vídeos, juegos y actividades creativas. También reconocerán
las partes de la casa y los objetos que pertenecen a cada una de las partes.
Nursery – Prekinder
Los
alumnos conocerán e identificarán la posición derecha e izquierda. Usarán de
forma correcta el concepto derecha e izquierda ubicando objetos o personas en
el espacio.
Kinder
Los alumnos identificarán y
diferenciarán las estancias de la casa. Utilizarán de forma correcta el
vocabulario relacionado con la casa. También conocerán el uso de estas
estancias.
Vocabulario
Primero
Estimados padres de familia:
Esta semana los alumnos realizarán varias actividades para repazar el vocabulario de las vocales Aa, Oo, Ii.
Esta semana los alumnos realizarán varias actividades para repazar el vocabulario de las vocales Aa, Oo, Ii.
FALL GENERAL ASSEMBLY –Parents are invited to attend the Fall
General Assembly on Saturday, September 26 at 9:00 a.m. Your support is greatly appreciated.
BRICKS4KIDZ – The first module for Bricks4kidz will begin this
Friday, September 18. Each module will have only 4 sessions, at a cost of Lps.1,000.00
per module. A Bricks4kidz representative will be in school on Friday, September
18 before the class starts, for those of you who are interested in enrolling
your child(ren). For more information on Bricks4kidz please visit http://www.bricks4kidz.com/
CHANGES IN THE OCTOBER HOLIDAYS – We have received official word that a
decree was issued in Congress changing the October holidays to October 7, 8,
and 9. We will be complying and
changing the holidays.
We understand that some families
may have purchased tickets for trips at the end of October, and we will be as
accommodating as possible in helping our students with missed work. If this is
the case, please contact the teachers and/or area coordinator to make the
arrangements for makeup work and content.
No hay comentarios:
Publicar un comentario